Dagje my son ruïnes - Reisverslag uit Hoi An, Vietnam van Saimah Zwan - WaarBenJij.nu Dagje my son ruïnes - Reisverslag uit Hoi An, Vietnam van Saimah Zwan - WaarBenJij.nu

Dagje my son ruïnes

Door: Saimah van der zwan

Blijf op de hoogte en volg Saimah

03 Mei 2016 | Vietnam, Hoi An

Vanmorgen weer redelijk vroeg opgestaan om naar de tempel ruïnes my son te gaan. Het zijn ruïnes van tempels die in de oorlog gebombardeerd Zijn. Het was erg mooi, alleen het was bijna 40 graden, dus we hadden het veel te warm! We hebben daar voor iets meer dan een uur rondgelopen, en zijn met de boot terug gegaan. Dat windje was erg lekker! Vandaag ook voor het eerst opgelicht met drinken kopen. Ik gaf perongeluk teveel en ze stopte het gauw weg. Wanneer ik vertelde dat ik teveel had betaald kon ze ineens geen Engels meer.. Nouja hoort er allemaal bij haha. Nog wat noodels gegeten wat bij de prijs in zat van 6 Euro, en een mangoshake gekocht. Net gegeten in een "lux" restaurant waar eten voor vietnamezen begrippen duur is, maar we hebben gewoon een simpel noodelgerecht gegeten. We zitten in een homestay voor 15 Euro per nacht voor ons beiden, met heerlijke bedden! Morgen gaan we naar een ander hotel die een zwembad heeft, voor 20 Euro per nacht. Hopen dat dat hotel net zo fijn is. De bedden zijn hier namelijk redelijk hard in Vietnam.

• 04 Mei 2016 - 22:13

Opa En Oma:

Hoi meisje

Voortaan met gepast geld betalen dus.
    Maar ja, het is voor jou geen kapitaal.
    Leuk dat je die baan hebt gekregen.

Liefs xxx oma en opa