Ba be lake - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Saimah Zwan - WaarBenJij.nu Ba be lake - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Saimah Zwan - WaarBenJij.nu

Ba be lake

Door: Saimah van der zwan

Blijf op de hoogte en volg Saimah

29 April 2016 | Vietnam, Hanoi

Wauw, ik kan het niet anders beschrijven maar wat is het hier mooi!! Internet op de laptop doet het niet dus maar even via de telefoon. Vanmorgen vroeg opgestaan en opgehaald voor een 3 daagse tour. Vandaag gingen we naar het Ba Be lake. Eerst met een busje rijden, het is hier zo mooi, ik kan het niet uitleggen en zelfs de foto's niet. Je moet het gewoon gezien hebben denk ik haha. Alles is zo velgroen, de rijstenvelden, en alles gewoon. Na een paar uur rijden hadden we een vietnameese lunch. Ik dacht dat ik al het buiten landse eten lekker vond, maar dit viel een beetje tegen haha. Ik hoef geen dode mini vogels die je met hoofd en al moet opeten.. Na wat rijst en komkommer maar even een.mango gekocht haha. Na dr lunch stapten we op een bootje en vaarden we door de bergen heen. Dat was zo mooi! Chico zat me ook heel de tijd al aan te tikken, van: mooi he? Nog een grot bezocht, een tempel bezocht en dorpjes zien liggen. Later mochten we zwemmen. Het water was heerlijk warm, en we gingen ook nog even bamboe raften. Klinkt spannender dan het is, maar het is wel heel leuk! Haha. Daarna naar de homestay gelopen en nu even heerlijk uitrusten. We hebben een gigantisch mooi uitzicht hier! Het is alleen al donker. Oh, the diner is ready word geroepen, dus ik ga aan tafel haha. Ben nog helemaal verrast over hoe mooi het hier is! Mooier dan de foto's!!!

• 29 April 2016 - 14:19

Oma En Opa:

Neem alles goed in je op, kind, een mooie herinnering voor later.
    Geniet ervan!

Dikke knuffel voor jullie van

Opa Adriaan en oma Nanneke

Tags: Babelake, , Vietnam